IW - FTV - MG

Idag var det dags för tandläkarbesök, var ungefär 1,5 år sen sist. Eftersom jag inte hade tid förrän kl 8.50 så passade jag på att träna innan, efter frukost med fina A såklart. När jag kommer till Friskis så står det att de inte har något fungerande avlopp (det hade blivit avgrävt) och jag börjar genast fundera på om jag ska hoppa över mitt pass, eftersom jag inte skulle hinna hem och duscha sen innan jag skulle till tandläkaren. Men vi fick höra att duscha kunde man, men man fick inte gå på toa, så det fick väl gå den här gången. Testade på IW - Indoor Walking. Ja, jag har varit skeptisk till det själv, eftersom det heter just walking. Hur jobbigt kan det vara liksom? Men det var rätt jobbigt, i vader och lår, och man fick både upp pulsen en hel del och låg även på gränsen till mjölksyra. Så det var rätt skönt ändå. Men jätteroligt var det nog inte.. Blev dock sugen på deras pass på fredag
 
"Quadrathlon – vårens multipass!  
Ett tufft och långt pass med fyra olika träningsformer vid ett och samma tillfälle - Indoor walking, Core, Cirkelgym och JympaIntervall. Perfekt för dig som gillar kombinationen av kondition, styrka och snabbhet! Varje träningsmoment är 20 min vardera med snabba lokalbyten. Hela passet är 120 minuter med uppvärmning och nedvarvning."
 
Besöket hos tandläkaren (FTV) sen gick problemfritt, fick beröm för mina fina tänder igen, så det var skönt! Och nyrenoverat hade de också, så det var lite fräschare än sist jag var där.
 
 
Nu sitter jag på jobbet, kom hit vid 10 idag. Men det känns rätt bra ändå, att både hunnit träna och varit hos tandläkaren (i Tyresö dessutom) och sedan komma till jobbet bara 2 timmar senare än vanligt. Sitter och ritar montagegods just nu, därav förkortningen MG för de som funderade ;) 
 
Can't stop thinking... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback