Muchos Tacos

(¿en mi plato?) Visst kan man ju tro att jag har ätit, eller att det vankas, mycket tacos nu, men så är inte riktigt fallet. Utan jag kände helt enkelt att jag måste ha den här överskriften... ;)
 
Idag är det fredag vilket känns väldigt skönt. Jobbveckan har känts lång nu i jämförelse med förra veckan då det bara var 3,5 jobbdag (annandag påsk och boda borg-fredagen föll bort) och veckan innan det när det var 4 dagar (långfredagen föll bort). Men till nästa vecka har man väl vant sig igen.. Nu blir det frukost här på jobbet i alla fall, supergoda frallor som vanligt :) sen blir det jobba, jobba och ladda upp inför morgondagen. Känner att det här kommer bli en superhelg - igen. Jag har ju världens bästa vid min sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback