Grattis Linnea!

Idag, den 27 augusti, är det 20 år sedan min lillasyster Linnea föddes. Tänkte skriva ett inlägg och gratta henne här idag, eftersom vi inte kan träffas. Och det är inte ofta jag inte har kunnat träffa henne på hennes födelsedag. Vi har bott tillsammans sen vi föddes. För fyra år sedan flyttade vi båda hemifrån för att testa på vad Stockholm hade att erbjuda. Jag skulle plugga på högskolan och hon gymnasiet. Vi bodde då med Amanda, men hon flyttade iväg efter 1,5-2 år. Så då hittade jag och Linnea ett nytt boende, även det i Tyresö. Där har vi bott tills typ nu. Men nu har hon flyttat hem igen och jag har gått och blivit sambo. Ny äventyr väntar för oss båda alltså :) GRATTIS igen Linnea, och hoppas du får en riktigt bra dag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback