Födelsedagar!

I helgen som var åkte jag hem till Sandviken för att fira Lotten som fyllde 12 år. Tiden går så fort, att hon börjar 6:an efter sommaren känns hur konstigt som helst, jag tycker liksom att hon ska gå i 2:an fortfarande... ;) Jag åkte hem på fredagen efter jobbet, och på lördag förmiddag/lunch var det dags för Lottens fotbollsmatch som vi var och tittade på, 3-3 slutade den. Sarah var också där och tittade med lilla Julia (som jag fick hålla i under andra halvlek, vilket gjorde att jag missade mycket av den delen av matchen). Efter matchen gick vi ner på stan och käkade lunch på Selmas - riktigt trevligt :) Därifrån cyklade jag hem för att sedan åka direkt in till Valbo med mamma och Linnea för att köpa present till Lotten, och även titta på kläder till mig själv. Köpte en tröja och ett skärp till Lotten och hittade ett par shorts, en blusaktig t-shirt, en "skjorta utan armar" och lite underkläder till mig själv. På kvällen blev det grillat, prat med älskling och Let's Dance-final. Söndagen sen var smått kaotiskt, på morgonen blev det firande av Lotten, frukost och sen satte förberedelserna för kalaset igång. Det var fixa hit, och fixa dit.. Vi tre kom i alla fall mormor o morfar och sen även kusin Eric med föräldrar (Lisen var ju utomlands och lyxade). Det blev en massa fika som vanligt, grillat och kubbspelade + att jag fick lite paket också, eftersom jag fyller år imorgon men inte är hemma då.
 
Paketöppning för Lotten på morgonen.
 
Paket och blommor från mormor o morfar, jag fick örhängen.
Paket från familjen, jag fick armband, bok, berlock till armband och en mortel.
Paket från kusinerna, jag fick en parfym. Lottens stora paket var en longboard.
Mina blommor från mormor o morfar.
Cupcakes som Linnea och Lotten gjort.
Kubb medans pappa grillar.
Mina fina systrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback