Löptur på lunchen

Känns skönt att redan ha klarat av träningen för idag! Anny och jag var ute och sprang på lunchen, 7,4 km blev det. Var jäkligt varmt ute, och värst var såklart inne i stan på söder där det inte blåste nånting. Skönt sedan att springa på mysiga grusvägar nere vid vattnet. Det märks att alla är glada att solen är framme och att det faktiskt är högsommarvärme här i Stockholm nu :) All träning på sommaren kanske ska läggas vid lunchtid hädanefter, om det inte är för varmt vill säga...

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 säger:

Linaaaaa, inte särskriva när du vet att jag läser ;) Mina ögon blöder ;) hahaha

2013-06-26 | 09:11:51
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma säger:

Jaaaa, jag är helt galet förälskad i newbie och äger alla deras tjej kläder och alla pojk kläderna av det som finns i de större storlekarna. det är tyvär inte så mycket, men bättre än inget :p

2013-06-27 | 20:51:36
Bloggadress: http://www.erinatomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback