Stolt över mig själv

Ibland blir man bara så otroligt stolt över sig själv, det händer inte ofta, men oj va skönt det är... Så kände jag igår efter att jag hade lyckats med mitt dubbla träningspass. Jag var slut efter aerobicspasset, men hade ett spinningpass inbokat direkt efter. Jag hade till och med redan hämtat ut platslappen, så det var bara att fortsätta till spinningsalen. Satte mig på spinningcykeln och började trampa. Det blev hårdköring nästan på en gång, eftersom att det tydligen var Spin55 och inte vanlig Spin/Medel (vilket i princip betyder "ingen vila under passet"). Jag trodde verkligen inte att jag skulle orka hänga med och var även ororlig för mina svimningskänningar som jag skrivit om tidigare. Men jag körde på, för fullt, hela passet. Jag flåsade, svetten rann och... jag var inte nära att svimma en enda gång! :) Var så himla skönt att känna att nu var det musklerna som tog slut och fick mjölksyra och inte att jag var på väg att svimma.. Var så himla glad - och idag har jag en träningsvärk som heter duga. Härligt! :)
 

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ säger:

Vila, vadå vila? ;) Man vilar väl aldrig på ett spinningpass? ;)

Svar: Haha förstod att du skulle kommentera något liknande ;) Nja inte direkt, men det brukar vara en lugnare period mellan konditionspassen :P
Helbraflinga

2013-05-17 | 10:45:41
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
Cissi - mamma till 2 prinsessor säger:

all rätt att vara stolt ;)

2013-05-17 | 11:14:53
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback