12 september

Igår var jag och hämtade ut mitt nya pass, mitt gamla gick ju ut 2 dagar efter vi kom hem från Venedig. Som vanligt såg man ju knäpp ut på bilden som man ska ha i 5 år... Aja. Vi ska ju åka utomlands med jobbet snart :) Det här året går resan till Marsielle, Frankrike. Det är inte direkt ett ställe jag har tänkt på att åka till, så det blir spännande! Är dock lite avundsjuk på A som ska åka till Dubai med sitt nya jobb... Men hur som helst ska det bli skönt att åka iväg och komma hem med nya upplevelser dokumenterade med kamera :)
 
Igår kväll blev det lite klipp-och-klistra-pyssel med kort. Det är ju faktiskt roligt och inte alls så jobbigt att sätta sig med när man kommer hem från jobbet :) Så nu måste vi bara sätta oss ner och välja ut lite bilder vi ska framkalla, så blir det foton på väggen och fotoalbum av det :)
 
Fick sällskap av både A och N på bussen i morse - mysigt! N verkar tycka det är kul att åka buss och visade till och med hur man skulle ha bältet på sig :) Idag är det jobb, besök hos naprapaten och middag med Amanda som gäller. Känner att jag måste ta mig iväg till naprapaten, har haft huvudvärk alldeles för länge nu och jag vill kunna träna igen (kan kan jag säkert, men det tar emot så hemskt när man har ont redan innan). Har även börjat få ont i ryggen, så det är säkerliget något samband där. Ringde nu på morgonen och fick tid redan i eftermiddag, bra! Undra vart jag och Amanda ska äta då.. Har inget bestämt än, men det blir säkert bra! Huvudsaken är att vi får träffas och slipper gå hungriga :)
 
 

Kommentarer
Cissi säger:

Mysigt att klippa & klistra med kort och är så kul att gå tillbaka och titta på sen..

2013-09-13 | 08:51:00
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se
Cissi säger:

Kul med jobbresor, särskilt när det är ett nytt ställe ;) måste också fixa nytt pass snart, väntar dom till sommaren, lär ju inte bli någon resa innan dess!

Hoppas du får en fin fredag och helg

2013-09-13 | 11:04:56
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback