Is it because I'm in love...?

Igår åkte jag och älskling in till stan efter jobbet. Jag var på jakt efter stavar och pannlampa (till rullskidorna), för att kunna testa och börja träna med mina rullskidor. Hittade både och för hyfsat bra pris, så jag var nöjd! Sen fick jag gå runt med stavar mitt på drottninggatan - i högklackat och klänning ^^ Älskling hittade också ett sådant paraply som han hade letat efter. Sen, nöjda efter vår lilla shopping blev det mat på Barbeque. Skönt att unna sig lite vardagslyx genom att sitta på en restaurang och ta det lugnt, medan man pratar och njuter av den goda maten (som man inte har behövt laga själv), och varandra såklart ;)
 
 
Får inte min nya telefon idag heller, jag som trodde den skulle komma idag. I bästa fall kommer den imorgon, annars får jag vänta hela helgen på den...

Kommentarer
Cissi säger:

Mysig vardagslyx <3

2013-09-19 | 16:38:25
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback