Slapphelg med sjukstuga

September redan, oj vad tiden går fort. Men jag ser fram emot hösten, känner att snart är det färgglada löv ute, en mysig halsduk på morgonen och ljusen kommer att vara tända mest hela tiden :) Nu sitter jag hemma i lägenheten, VÅR lägenhet (det är fortfarande så underbart att kunna säga så). Sambon ligger och sover, han är sjuk stackarn, så det har varit en lugn helg för vår del. N blev ju sjuk tidigare i veckan, så det var bara frågan när någon av oss skulle ta efter. Jag är frisk än så länge, småkänningar i halsen bara, men jag hoppas det inte blir mer.
 
I fredags var det After Work med 14 andra från jobbet. Vi hade bokat bord på The Bishop Arms i gamla stan, så där blev det dricka, mat och efterrätt. Var en trevlig kväll som inte höll på allt för länge. Jag och A åkte hem vid 22-tiden, vilket var välbehövligt. Sömnen har ju inte varit den bästa de senaste två veckorna. Var skönt att lägga sig i tid och slippa kliva upp när klockan ringde, även om vi under natten stördes av en störtskur som smattrade på takfönstret. Igår tog vi det lugnt, låg och kramades i soffan, tittade på film, åt fruktsallad med glass och så :) Mysigt! Idag blev det att sova ut ordentligt, la oss vid 23 igår och vaknade inte förrän 9.30 idag. Välbehövliga timmar! Nu har jag plockat lite här hemma, men ska nog roa mig vid datorn en stund medan A sover. Måste försöka fixa med bilder, skulle vilja framkalla och fixa fotoalbum igen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback