Telefonkrångel

Fick en ny telefon igår genom jobbet. Tog emot den strax innan jag skulle gå hem och tänkte att nu ska jag sitta och fixa med den under kvällen. Laddade den och satt och väntade. När den var klar började problemen. Telefonen skickade felmeddelanden, startade om sig själv, hängde sig, visade streck på startskärmen mm. Blir så jäkla less på tekniska (eller alla sorts egentligen) prylar som inte fungerar trots att de är sprillans nya... Fick telefonen tillbakaskickad idag, så nu ska vi se när jag får en ny, och förhoppningsvis fungerande telefon igen. Samma nummer som vanligt dock, förutom att jag inte kan nås på mitt privata nummer under någon dag.
 
 
Wish me luck with the next one!

Kommentarer
Cissi säger:

Men så surt! Så jobbigt när tekniken strular

2013-09-18 | 08:25:14
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback