Långfredagen

I fredags tog vi det lugnt på morgonen med frukost, packning och F1 (mest A som kollade^^) innan det blev dags för tvätt. Tvättade fyra maskiner innan det var dags att fixa lunch och göra sig klar för att åka iväg. Jag fick åka bil med A till Gullmars, där han släppte av mig och skulle åka iväg och slå sina första golfbollar på två år. Själv tog jag tunnelbanan in till centralen och vidare med tåget till Gävle. I Gävle hämtade syrran mig och vi hann in på Nian en sväng innan vi åkte hem och fikade med hela familjen. Kul att träffa alla igen och den här gången var det inte så länge sen sist :)
 
 
Vid 18-tiden åkte vi hem till kusin Lisen med familj där det vankades 20-årskalas. Bjöds på mycket god mat, fika och godis och jag träffade väldigt mycket folk. Var särskilt kul att träffa Lisen eftersom hon inte var hemma sist jag var hem :) Blev en ganska lång kväll, men en mycket trevlig sådan :)
 
Gudomligt god och fräsh mat! Melonsallad, ost- och spenatpajer, kyckling och ost, bröd och kex :)
Fina rosor som Lisen fått.

Kommentarer
Lisen säger:

Ja det var verkligen så kul att ses igen!! Hyllan vettetusan med om den är ny, men det är en vägghylla så det är kanske därför du inte sett den.
Kram :)

2014-05-01 | 15:00:39
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback