Bellmanstafetten

I lördags var det dags för den årliga upplagan av Bellmanstafetten på Gärdet. Det är en tävling på 5x5 km och vi var fyra lag från jobbet som skulle springa. Var inte alls på humör för att springa på morgonen, men när klockan började närma sig 12.00 och startskotten gick hade jag ändå fått upp en taggning inom mig. Jag hade sträcka nummer två och när det var dags för mig att springa började det precis regna, vilket faktiskt var ganska skönt. Jag stack iväg efter växlingen och sprang mina 5 km. Det var tungt, började bli blött, men var jäkligt kul! Jag orkade betydligt bättre än förra året (trots att jag tränat så lite innan) och slog min gamla tid med ungefär 1,5 minut - blev lite chockad när jag såg resultatet faktiskt! :D Efter att alla sprungit, och det faktiskt slutat regna, avslutade vi det hela med picknicklådorna (som alla lag fick) och champagne! 
 
En trött Lina...
 
Allt som allt gjorde alla riktigt bra prestationer tycker jag, alla 20 låg på tider mellan 20.30 till 27-30. Här är bilden på de flesta som sprang. Har inte frågat om någon vill vara med, därav suddigheten på alla.
 
 

Kommentarer
Cissi säger:

Kul att det gick så bra ;)

2014-08-27 | 12:04:16
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se
Lisen säger:

Men vad kul att du tycker det :)
Jag jobbar på Campusbokhandeln här i Växjö där vi säljer begagnade böcker osv.

Bra kämpat!! :)
Kram

2014-08-27 | 19:59:47
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback