Dubbel utgång

Det är inte varje helg som man går ut två kvällar i rad längre (iofs har jag aldrig riktigt varit en sån), men nu hände det igen. I fredags blev det Avtackning för Anny på jobbet som ska sluta och flytta hem till Norrland. Vi hade bestämt med hennes kille att dom skulle mötas upp vid restaurangen, men istället för att han dök upp så kom vi (15-18 st) från jobbet och överraskade henne. Hon blev rejält chockad och hade inte anat någonting, även om folk hade varit när på att försäga sig flera gånger. Så det var jätteroligt, och det verkade hon också tycka :) Vi satt på Mister French nere vid gamla stan och åt, drack och hade det trevligt. Efter en stund kom även ösregnet - och ja, det regnade in genom taket lite grann (vi satt i loungen utomhus, så det var "tyg"-tak). Men det gick bra ändå :P 
 
Igår vaknade man med en liten tillstymmelse till huvudvärk efter fredagen, och det blev ingen löpning som jag hade tänkt... Men vi tog en sen frukost, var hemma och tog det lungt ett tag och åkte sedan till Farsta för att bl.a. kolla på jeans till mig. Den här gången fick det bli ett par ljusa Nudie! Hade även spanat in lite kläder till Neo i förväg, så det blev det också köpt. När vi ändå var i Farsta passade vi på att handla lite mat innan vi åkte hem.
 
T-shirt (BRIS) från Kappahl, Långärmad t-shirt och strumpor från Lindex
 
Tyckte det var en så fin text på den vita t-shirten: "Alla människor är olika och det tycker jag är bra, för då kan någon som är lång hjälpa den som är kort och om en liten är ledsen kan den stora trösta honom" /Ethan 6 år
 
Sen var det bara att duscha och fixa sig för att sedan åka iväg in till Tele2-arena och TolvStockholm. Vi mötte Sandra och Robban på Olearys där vi började med att spela äventyrsgolf. Det var roligt, och ännu lite roligare eftersom det gick så bra :) Tycker det är så svårt med minigolf, ibland går det jättebra och ibland går det inte alls.. Men jag tyckte nog nästan att äventyrsgolfen var något enklare än vad vanlig minigolf brukar vara.
 
Koncentration... Och invigning av nya jeansen ;)
 
(klicka för större bilder)
 
Efter golfandet satte vi oss och åt, blev olika sorters hamburgare för tre av oss (kyckling-, pulled pork- och bacon-burgare) medan A tog Sizzling Fajitas. Det är ju så grymt gott, men jag tänkte att jag skulle ta något annat för en gångs skull :P Vi satt och åt och pratade en bra stund innan vi drog oss in mot Söder. Var in på La Cucaracha och tog lite mer att dricka, bl.a. en riktigt god Mango Passion-drink :) och eftersom att vi var inne på Söder så kunde vi ju inte sen låta bli att gå och titta på alla de duktiga människorna som sprang Midnattsloppet. Rosa tröjor överallt var det :) Sen sa vi tack för en trevlig kväll och åkte hem, tror jag somnade nästan direkt... :)
 
Mums!
 
Heja Heja!

Kommentarer
Me & My Baby Dolls säger:

Så fin t-shirt från Bris! <3

Svar: Ja den var verkligen jättefin - och jag älskar citatet på den! :)
Helbraflinga

2014-08-17 | 21:24:24
Bloggadress: http://mybabydolls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback