Ett år!

Hade haft det i tankarna rätt länge, men hade helt glömt bort det i fredags. Det var först när Julia, på vår AW, frågade hur länge vi bott i vår lägenhet som det slog mig... "Vänta nu, vi har bott där i typ ett år... idag!" Och ja, tillsammans, som sambos, i exakt ett år nu <3 Det är galet vad tiden går fort! Jag har trivts i vår lägenhet hela tiden och självklart med min underbara sambo också. Vi har fixat och donat med småsaker ända sedan vi flyttade in och i somras blev vårt sovrum äntligen klart :) Nu hoppas jag på fler fina år i vårt hem... Sitter dock och tittar på hus emellanåt, och har redan hittat några fina till bra pris. Och några år till måste vi ju bo kvar i lägenheten, som sagt - det kändes ju som att vi flyttade in precis ;)
 
Bilden från den dagen då vi skålade över att vi skrivit på kontrakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback