Styrelsemöte

Japp, då har jag varit på mitt allra första styrelsemöte också. Det som var i våras, då jag blev invald, räknar jag inte riktigt, för då var jag bara "åhörare" och utan uppgift. Men nu har jag blivit sekreterare i vår bostadsrättsförening och det känns faktiskt som en ganska bra och kul grej. Bra att vara med i styrelsen och kunna påverka och samtidigt få lite "kött på benen" också. Ett extra plus är att man även lär känna de som bor runtomkring :) Just det här med sekreterarrollen känns lite passande för mig också, jag som tycker om att skriva och till och men var sekretere i skolan (bra merit va^^), haha. Fick ner en hel del kladd under mötet (nu var det inte obetydligt kladd, utan bara jag som skrev kladdigt) på papper som jag ska ta och omvandla till finare datorskrift, kanske ikväll faktiskt. Alla som känner mig förstår nog att problemet kanske kommer vara att jag är lite föör petig och att det kanske kommer ta lite föör lång tid... Men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback