Julbord nr. 1 - Inställt

Status: Fortfarande hemma och är sjuk - bihåleinflammation... Igår gjorde det som ondast, idag mår jag hyfsat. Tänkte försöka mig på att jobba imorgon.
 
Annars idag har planen sedan länge varit att gå på första julbordet för året. Det skulle vara här i närheten, nämligen på Tyresö Slott. Jag som mådde bättre idag och hade tänkt att försöka följa med på julbordet (och ja, sedan joba imorgon). Jag hade laddat kameran och såg fram emot att fota en massa fina, mysiga julbilder och självklart få äta av den också. Men istället så ringde de från slottet (ja visst låter det häftigt ;) haha) och sa att det inte kommer bli någon servering av julbordet ikväll, eftersom att det bara var vår grupp och ett par till som hade bokat. Synd tycker jag, men ganska lägligt egentligen eftersom att jag nog inte borde åka iväg på ett julbord i mitt tillstånd. Så nu blir det förhoppningsvis en ombokning av julbordet på ett annat ställe, eller kanske bara en annan dag, så vi får hoppas att jag är piggare då :)
 
Här kommer lite bilder lånade från Tyresö Slott.

 
Visst ser det väl gottt ut? :)
 

Kommentarer
Anonym säger:

oj nu blev man allt hungrig ;) vad är det bästa med julen då?

2014-12-04 | 15:41:51
Bloggadress: http://melzies.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback