Winter Edition

Nyss (misslyckades jag nog med kolan jag kokade, FAN!, den blir nog stenhård, men det pratar vi inte om nu) smakade jag på Karl Fazers smak för säsongen, nämligen deras mörka choklad med Apple, Caramel & Hazelnut-smak. Det var en god choklad som inte har så jättemycket annan smak än choklad i själva chokladen, om ni förstår vad jag menar :P Men den har däremot en hel del bitar av både äpple, hasselnötter och kola - vilka är väldigt goda. Även om den inte var den godats chokladen jag ätit så var den ändå en bra choklad, som jag egentligen mest köpte för att det var en Winter Edition... Lättlurad man är xD
 
 

Kommentarer
En chic mammas bekännelser säger:

Tusen tack :)

2014-12-07 | 22:45:19
Bloggadress: http://frureinhold.se
Småstadsfrun säger:

Själv har jag satt en lapp på sockerpaketet att inte ge mig på varesig kola eller knäck och i år ska jag INTE bryta det.
Men du, alltså jag älskar hur du tappert kämpar på med både pepparkakor och kola. Måste ju passa på att önska dig en riktigt GOD JUL, det är du värd!

Svar: Haha ja, det är kanske så man ska göra ;) Men jag vill ju liksom prova så mycket, har inte kokat kola själv tidigare till exempel (de är förresten jättegoda om man värmer de i micron i 20 sekunder först, haha) - och nästa gång ska jag göra det med termometer, det är ju något som är klart! Tack för dina fina ord och God Jul själv :)
Helbraflinga

2014-12-08 | 20:46:54
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/
Camilla säger:

Åh, stod och höll i en sån idag! Är oxå så svag för 'limited' stuff..attans! Fast jag köpte inte, men det är bara en tidsfråga ;/

Svar: Ja, de vet hur dom ska lura oss, skriva limited edition på allt så köper vi det ;)
Helbraflinga

2014-12-08 | 21:17:32
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback