Step, core och äntligen helg!

Testade på pass på Flex igår för första gången. De hade step och core efter varandra, så jag körde på det. Corepasset var bara en halvtimme och det verkade vara flera som brukar göra som jag gjorde, gå på step (eller spinning som också gick samtidigt) och sen vidare till corepasset direkt efter. Steppasset var väldigt roligt, men jag fick så sjukt ont i fötterna, fick det förut när jag "började" med step på friskis också, så det är väl kanske någonting man får av att gå/hoppa upp och ner och snurra runt och ha sig ;) Var väldigt mycket koreografi också, och inte särskilt mycket upprepning, så det blev en utmaning. Men kör man det där passet nån gång till så går det nog bättre :) Coren sen var rätt jobbig, men som det ska vara. Känner träningsvärken i mage och rygg idag - härligt!
 
Nu är det äntligen fredag och helg, ska gå från jobbet nu och åka hem och umgås med lilla N medan A tränar. Sen ikväll blir det OS-invigning och tacokväll. Härligt :)
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback