Har en skruv lös

...eller egentligen är den borttappad. Det lossnade en skruv från mina glasögon, vilket jag märkte för kanske en vecka sedan. Tidigare ha jag fått varit in med glasögonen så dom fick skruva åt skruven (dom skulle böja till bågarna då också, så det var inte för att skruva i en skruv jag lämnade in dom). Var in till optikern igår och frågade om de kunde hjälpa mig. "Jaha, det är den där skruven, vi har haft ett sånt fall tidigare", var den första kommentaren jag fick av hon som tog emot mig i kassan. Och det var bara som just hon hade varit med om, så det finns säkert många fler. Hon ringde i alla fall och skulle få skruvarna skickade till sig. Skulle dock ta 7-10 dagar, eftersom de skickas ändå från Italien.. Så det blir mycket linser framöver (är det ju iofs för det mesta, men kanske mer nu).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback