Ingen lust

Idag har jag verkligen ingen lust. Ingen lust för någonting. Är trött, har ont i huvudet för fjärde dagen i rad och är stressad över det som ska hinnas med idag (kanske därför jag har ont i huvudet också...?). Tog en ipren det första jag gjorde när jag kom till jobbet, inte för att den hjälper för orsaken, men den får mig i alla fall att orka med lite bättre.
 
Träningen igår gick inte särskilt bra den heller, var sjukt jobbigt. Och inte jobbigt för att det var tunga pass, utan för att jag kände mig så jäkla klen i kroppen. Jag vet inte om min kropp tyycker att det blir för mycket träning nu på en gång, den som har varit van med att jag knappt haft tid för sånt.. Aja, jag vet inte. Nu blir det två vilodagar i alla fall, så får vi se sen.
 
Nej nu blev det ett deppinlägg här, men jag ska försöka se det positiva. Man kanske skulle börja med såna där positiv-listor... :) Kan ju testa med en idag bara för det:
 
- Jag fick somna i min älsklings armar igår kväll <3
- Vi har nya fina tulpaner på bordet hemma
- Solen är på väg fram
- Ikväll är det Våraktivitet med jobbet
- Idag är det fredag, vilket betyder HELG imorgon!
 
Det gick ju bra, jag fick ihop hela 5 punkter till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback