Lindt Lindor - Peanut Butter

Jag älskar när det kommer nya smaker på saker och ting. Som den här: Lindt Lindor Peanut Butter - den var jag bara tvungen att testa! Det kan vara svårt med såna här saker, jag menar Lindt-kulor är ju gudomliga bara som de är, så frågan är om jordnötssmöret förstör eller förhöjer ännu mer...?
 
Dagens nya smak!
 
För några dagar sedan smakade jag äntligen en kula, med skyhöga förhoppningar, och blev faktiskt lite besviken.. Även om den hade en väldigt god snickersliknande smak, så blev det lite för mycket jordnötssmörskonsistens på det hela. Ni vet sådär strävt som jordnötssmör blir om man äter det som det är. Men påsen kommer garanterat att ta slut, en till kaffet då och då kanske :)
 
Någon mer som har testat denna nyhet? Och vad tyckte ni i så fall?
 

Kommentarer
Camilla säger:

Jag är så kluven till jordnötssmak. Gillar det om det bara är lite, men blir det för mycket så avstår jag hellre. Så det känns som dessa får ligga kvar på butikshyllan för min del. Kanske lika bra det med tanke på vilken gottegris jag är ;/

Svar: Själv brukar jag älska allt som har med jordnötter att göra, men just de här gör sig faktiskt bättre utan tycker jag :) Så är du inte en jordnötssmörsälskare så kanske du ska låta de vara. Och ja, jag borde också ha låtit de ligga kvar på godishyllan om man ska tänka på att man egentligen är en gottegris... ;)
Helbraflinga

2014-11-07 | 10:39:57
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se
maria at inredningsvis säger:

MMMM SUPERBRA tips :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Tack så mycket, kul att du hittat hit :) Trevlig helg!
Helbraflinga

2014-11-12 | 19:46:26
Bloggadress: http://inredningsvis.se/badrumsinredning-ikea/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback