Ut och in!!

Efter en tids förkylning som jag hade förra veckan och var hemma tis-tors så var det igår dags för gymmande igen. Hade egentligen tänkt träna redan i måndags, men halsen var fortfarande lite slemmig, det blev sent och jag var allmänt omotiverad. Så igår åkte jag dit efter jobbet och trängdes med allt folk! Det var i alla fall mycket när jag kom, så jag fick vänta ett tag på en maskin att värma upp på. Men när jag väl kom ner till gymmet och "min" benpress, var den ledig (som den brukar vara för det mesta) - tur att den inte är så poppis :) Jag började med några uppvärmningsset på låga vikter och sen helt plötsligt så ser jag att jag har satt på min linnet ut och in, Piiinsamt!! Jag kollar mig snabbt i spegeln om lappen sticker ut i bak, men som tur var hade mitt linne ingen lapp, utan bara entt litet tryckt märke på in-(ja, nu ut-)sidan. Att linnet är helsvart gör också att jag tycker att det inte syns att det är ut och in och jag hoppas att ingen annan heller såg det. Annars fick de väl något att skratta åt i alla fall ;) 
 
Jag fortsatte mitt gymmande (med linnet ut och in) och körde med betydligt lägre vikter än vanligt nu, efter förkylningen. Och det gick bra, och särskilt i marklyften kände jag mig riktigt stark :) Kanske blir att försöka komma upp i en särskild vikt nu i det, liksom jag hade 150kg i benpress som mål... Undra vad som är rimligt, 100kg kanske? Aja vi får se, nu blir det nog Step+Core imorgon i alla fall och sen ett gympass igen i helgen, då med A! <3

Kommentarer
Camilla säger:

Så skönt få träna! Skulle det funka med livet i övrigt hade jag velat träna 4 dar i veckan, man mår ju så bra efteråt! :D

Bodde tio år i Sthlm, vande mig aldrig vid vintern där :( Och när det väl kom snö så blev det kaos och man tog sig knappt till jobbet. Huga, nej det saknar jag inte :p Har hellre torr och vit snö än grått och blött. Men måste säga att vintern är liiiite för lång här uppe, man hinner tröttna rejält :/

2014-11-05 | 20:30:31
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se
Camilla säger:

Kikar in och önskar godmorgon :) Jag bor i Umeå, flyttade tillbaka hem när vi fick sonen. Skönt ha familjen nära när man har smått :) Har dock vänner längre norrut, de har inte fått snö än. Tycker ju att de borde få tidigare än oss, men icket.

2014-11-06 | 05:09:47
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se
Mamma Mindy säger:

Alltid kul att få paket när man inte vet om det.nä jag har inte gjort något mer än bloggar o de följer mig och de skickar produkterna till mig och jag länkar de mer än så gör jag inte..kram

Svar: Okej, tack så mycket för svaret! :)
Helbraflinga

2014-11-06 | 11:55:54
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
Mamma Mindy säger:

Klart man svara när man får en fråga..ha en fin eftermiddag.kram

2014-11-06 | 13:00:40
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
♥ Sojka ♥ säger:

Härligt att vara igång igen! Själv kommer jag igång igen på måndag och längtar något enormt! :)

Svar: Ja det är det verkligen! Dock ställdes mitt Step-pass in idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... :/ Ja det förstår jag :)
Helbraflinga

2014-11-06 | 15:27:59
Bloggadress: http://sojka.nu
♥ Sojka ♥ säger:

Göra ett hemmapass kanske? :)

Svar: Ja det får kanske bli så :) jag är så dålig på det bara..
Helbraflinga

2014-11-06 | 17:18:05
Bloggadress: http://sojka.nu
Sandra säger:

Jag tror att ut-och-in är det nya! Du har nog blivit en stilförebild! :)

Svar: Haha ja såå kan det ju faktiskt vara, får hoppas på det ;)
Helbraflinga

2014-11-08 | 17:24:33
Bloggadress: http://sandramedmera.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback