Dagens filmtips!

Tänkte passa på att komma med ett filmtips... För någon vecka sedan såg jag och sambon filmen Förr eller senare exploderar jag, eller The Fault in our Stars, som den heter egentligen. Var sambon som valde film och för en gångs skull valde han något som inte var sci-fi, action eller något åt det hållet ;) haha, nog för att jag brukar tycka att de flesta filmer ha visar är bra, men ändå. Det största undantaget är dock Prometheus som jag verkligen inte klarar av!!
 
Bild lånad från IMDb
 
Den här filmen var riktigt bra och riktigt sorglig, jag har nog aldrig gråtit så till en film (kanske första gången jag såg Jack Frost möjligtvis). Jag vet inte om det var jag som var extra blödig när det gäller The Fault in our Stars eller om den verkligen var så sorglig. Men bra och sorglig var den, och inte så förutsägbar på Alla punkter som filmer brukar kunna vara. Var också kul att det inte var särskilt (för mig) kända skådespelare med :) Så, se den!

Kommentarer
Hanna Karlsson säger:

Tack för tipset. :-)

2014-10-14 | 23:08:37
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
en chic mammas bekännelser säger:

jättebra film, men sååå sorglig.

sv: jag är supernöjd och känns så rätt nu till hösten :)

2014-10-15 | 14:43:59
Bloggadress: http://frureinhold.se
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Så fantastiskt bra film!

2014-10-17 | 12:04:01
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback