En kväll i Budapest

I söndags var jag väldigt sugen på att se en film sådär på kvällen. Eftersom det som vanligt inte gick så mycket kul på tv så blev det en av de filmer som vi hade hemma, nämligen The Grand Budapest Hotel. För de som inte vet är det en ny komedi för i år som utspelar sig mellan första och andra världskriget. Det var en minst sagt annorlunda film, och kanske inte helt i min smak. Men ändå var det någonting med den som gjorde att man verkligen ville se klart den :) Se den vet jag och bilda er egen uppfattning!
 
 Bild lånad från IMDb.
 
Efter filmen var slut somnade jag direkt i soffan, vet inte hur jag kunde bli sådär trött på bara en minut. Jag hade ju liksom inte varit så trött under filmen. När jag sovit i nästan en timme vaknade jag till och älsklingen hade då hunnit med att göra en massa grejer, bla bokat in vårat kommande restaurangbesök :) För mig var det bara att ta ur linserna, borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen. Tog dock ett tag innan jag somnade där, så dagen efter var jag så sjukt trött. Somnade på bussen på morgonen, vilket typ aldrig händer, hade svårt att hålla mig vaken framför datorn på förmiddagen och det var först när jag tog en kaffe vid halv två som jag kunde böra känna mig som människa igen. Förstår inte hur det kunde bli så fel att somna kl nio... ;)

Kommentarer
Amanda säger:

Jag gillade filmen skarpt. Tycker ju att det är kul med lite annorlunda filmer där man inte kan förutspå filmen på en gång :-)

Svar: Ja det är ju iofs sant, filmer man vet hur de kommer sluta är ju inte direkt någon höjdare :)
Helbraflinga

2014-10-23 | 15:53:15
Jessica säger:

hahaha en komedi mellan första och andra världskriget...? Låter märkligt...;)

Svar: Ja lite märklig var den som sagt :)
Helbraflinga

2014-10-23 | 16:18:28
Sarah - Mamma till Julia ♥ säger:

Jag var också sådär trött en gång i tiden......... typ sommaren 2012...;) Vet inte vaarför :D Hahah

Svar: Haha förstår inte aaalls vad du syftar på ;) men nej :P
Helbraflinga

2014-10-23 | 21:34:06
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback