Loka - Kryddigt Päron

När jag var in på Coop här om dagen såg jag den nya LOKA-smaken för den här vintern, Kryddigt Päron, så jag var ju tvungen att testa den! Vad tyckte jag då? Jo jag tyckte att den var riktigt god, bland de bästa av Lokas smaker skulle jag nog säga. Och om jag jämför med förra vinterns smak Pepparkaka, som var väldigt julig och som jag bara tyckte gick att dricka till just pepparkakor, så tycker jag att den här smaken verkligen går att kombinera med mat. Den är sådär lagom julig i smaken och jag kommer definitivt ha den här som en utav dryckerna på vårt julbord :) Dagens tips till er!
 
Har någon av er läsare testat den? Och vad tyckte ni i så fall? :)
 

Kommentarer
Camilla säger:

Åhå, denna har jag inte hunnit testa! Tack för tips, ska hålla utkik! Låter ju som en spännande smak :D

Vilka härliga bilder från Dubai! Där skulle man ju verkligen vilja vara just nu!

Svar: Ja den var supergod som sagt, så det tycker jag du ska göra :)
Ja det var härligt, men fruktansvärt varmt. Nu är det något svalare där än när vi var där, runt 24 grader på sena natten/morgonen, men upp till 34 grader i skuggan på eftermiddagen i alla fall :)
Helbraflinga

2014-10-31 | 10:45:28
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback