Lyckokaka

Då var det måndag igen då. Helgen har gått i rasande fart som alltid och inleddes i fredags med en AW, med Sandra, +1 och Filip, vilket såklart var väldigt trevligt! Filip hade bokat bord på Koh Phangan inne på Östermalm. Jag hade aldrig varit på just den restaurangen förut, bara på den som ligger på Söder. Men det var lika mysigt på den här restaurangen och det fanns väldigt mycket god mat där med ;) Jag tog en scampi med röd curry och grönsaker, som skulle vara het (de har styrkorna "ingen markering", lite het, het och mycket het). Den var jättegod och med rätt bra styrka. Lite för starkt var det nog, eftersom jag började svettas när jag åt xD men som sagt, väldigt gott!
 
Till efterrätt (som vi förövrigt fick vänta rätt länge på, då de glömt bort oss) blev det passionsfruktscheesecake med glass, grädde, frukt och lyckokaka till. Förstår inte varför de skulle ha så mycket olika saker på tallriken, cheesecaken med frukt (och lyckokakan) hade räckt tycker jag :) 
 
Går ju inte att få fin färg på bilder i mörker med min mobil... Men här är i alla fall efterrätten!
 
 ...och mitt meddelande i lyckokakan - Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback