Mässornas helg

Jag som (i princip) aldrig brukar gå på mässor har nu egentligen 2(3) mässor jag skulle vilja gå på i helgen på Stockholmsmässan. Synd bara att jag inte får möjligheten att gå på någon utav de... :/ Eller får och får, jag väljer att prioritera annat som jag väldigt gärna också vill... De mässor som det gäller är:
 
HEM&VILLA-mässan (Länk HÄR)
 
BAK&CHOKLAD-festivalen (Länk HÄR)
 
Sen går det en till mässa parallellt med dess två, och det är underBARA BARN-mässan (länk HÄR). Den är väl kanske något som är mer aktuellt för mig när jag har egna barn, men man kanske skulle kunna hitta en hel del roliga saker till N till att börja med. Och så verkar det så kul att titta på en massa :)
 
 
Återigen väldigt surt att jag behöver missa dom, men jag hoppas på att de kommer gå igen och att jag då har möjlighet att gå på dom, eller i alla fall nån av dom :)
 
Är det någon av er läsare som ska dit på någon av mässorna? Någon som har varit på de förut och vill berätta hur det var? Eller har ni kanske någon annan i samma stil att tipsa om? :)
 

Kommentarer
Lisen säger:

Jag hade så himla gärna velat åka hem men plugg och jobbschemat är verkligen helt fullt. Så tråkigt och jag hade nog behövt åka hem men det går inte :(

Svar:
Helbraflinga

2014-10-02 | 20:59:37
Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se
Mamma Mindy säger:

Så skoj med så många roliga mässor att välja mellan. Ha en fin fredag..kram kram

2014-10-03 | 12:44:39
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
Robex Lundgren säger:

fin blogg

2014-10-05 | 14:55:46
Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback