Styrelsearbetet fortsätter

I torsdags kväll var jag på min andra kurs hos HSB, den här gången sekreterarkurs. Kände att senaste kursen var väldigt intressant och lärorik, så jag blev sugen på att gå sekreterarkursen också. Var i och för sig det redan innan första kursen, men ännu mer sen. Det var samma upplägg som sist, 3 timmar inkl. paus. I pausen kom en dam fram till mig och frågade "du bodde i Tyresö väl?", varpå jag svarar med ett lite frågande "jaa". "Ja, och du tränar på Friskis väl?". Men då fick jag fint förklara att jag hade tränat där tidigare. Men hon jobbade tydligen i kassan på Friskis och kom ihåg mig :O Kan ni tänka er?! Måste ju vara hur mycket folk som helst som springer där inne, men ändå kom hon ihåg mig, lite kul sådär :P Vi pratade lite mer om träningen och hon tyckte att jag skulle komm tillbaka till Friskis istället för att träna på konkurrenterna som har en anläggnigen vägg i vägg. Men jag kommer bli kvar på Flex, i alla fall ett bra tag skulle jag tro ;)
 
 
 
Ikväll är det styrelsemöte igen, får se vad vi tar upp för spännande saker då. Och pennan kommer att glöda när jag försöker hinna med att skriva ner allting ;) haha.

Kommentarer
Cissi säger:

Låter mer avancerat än det är... Tillsätter lite pepparkakskrydda när jag brygger kaffet ;)

2014-09-23 | 11:55:22
Bloggadress: http://nastanperfekt.blogg.se
En chic mammas bekännelser säger:

hej, men Gud så kul att du skrev :) jag kommer helt klart att titta in här fler gånger :)

Kram

2014-09-23 | 13:15:16
Bloggadress: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback