600 kr dyrare

I måndags var jag på tillbakabesök hos optikern. Jag fick berätta hur det hade känts med de nya provlinserna jag hade och så kollade optikern hur linserna satt på ögonen. Vi kom fram till att det var ett bra byte då det för mig hade känts mycket bättre över lag och även att linsen satt bra och följsamt på ögat. Hon tyckte även att jag skulle försöka använda mer glasögon nu för att få bort torrfläckarna. 
 
Nya linserna!
 
De nya linserna betalar jag 600 kr mer för, per år, vilket låter som en del. Men 50 kr i månaden, som det blir, är ju inte så farligt egentligen. Sen är ju linserna verkligen ingenting jag kan dra in på heller, för jag behöver ju dem och vill att mina ögon ska må så bra som möjligt :)
 

Kommentarer
Cissi säger:

Är ju verkligen inte något man kan snåla med, tyvärr... Måste verkligen iväg och kolla synen snart.. Sitter och kisar när jag ser på tv med glasögon.. Så gissar att synen blivit rätt mycket sämre. Tycker att det är lika motigt som att gå till tandläkarnen :)

2015-04-23 | 09:35:22
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback