En andra chans

För snart tre veckor sedan var ju jag och älsklingen och åt på Grill. Första gången för mig, och jag hade hört så mycket bra om stället. Men när vi väl var där tyckte jag inte att det var någon höjdare (varför kan ni läsa här).

I tisdags gick jag dit igen, den här gången på lunchbuffé med ett gäng från jobbet. Jag tänkte att eftersom alla pratar så himla bra om stället så ska jag ge det en chans till. Maten den här gången tyckte jag också var riktigt bra, goda smaker på tillbehören och köttet var ju också gott (men det hade jag i alla fall förväntat mig). Det som förvånade mig mest var att jag tyckte torsken var det absolut godaste den här dagen. Har nog aldrig ätit så god torsk förut! Den enda dåliga grejen den här gången var att de "förstört" majsröran med koriander. Jag klarar verkligen inte av det...

Så med de här två besöken på Grill kan kag ändå hålla med om att det är en bra restaurang med god mat. Och mysig inredning tyckte jag ju att det var redan första gången :)

(Bild lånad från ilandsmannen.se)

(Bild lånad från vinbanken.se)

Kommentarer
Johanna säger:

Va bra att du gillade stället bättre denna gång! Det ser riktigt mysigt ut.
Tack för din kommentar angående relationen efter barn. Jag har ju också en bonusdotter sedan tidigare, men har inte känt av det på samma sätt. Kanske eftersom hon inte bökar så mycket på nätterna - och jag gick in i relationen med min sambo med vetskapen av att det skulle bli jobbigt till tider med en extradotter. Med bebis var jag, konstigt nog, inte lika förberedd. Men nu känns allt bättre och som sagt går det upp och ned! Som du säger är kommunikationen så himla viktig och den måste man jobba på hela tiden =)

2015-04-27 | 08:20:40
Bloggadress: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback