Sommarpratarna

Nu har jag nog lyssnat på alla sommarpratare jag känner för. Kan hända att det blir någon till om jag behöver något att lyssna på på jobbet - för det är främst där sommarpratarna har gjort mig sällskap. Det började första veckan när jag kom tillbaka från semestern och det inte var särskilt många på kontoret, då kände jag att jag behövde lite "sällskap" för att dagarna skulle gå lite snabbare. Det här var första gången/året jag lyssnat på sommarpratarna och jag blev positivt överraskad. Kommer definitivt att fortsätta, säkert även med vinterpratarna :)
 
Jag har lyssnat på dessa nedan och tycker att alla har varit värda att lyssna igenom! Någon visste jag inte vem det var och en annan hade jag lyssnat väldigt mycket på förut. Väldigt blandat, men det har varit intressant!
 
Lena Olin - skådespelare
David Batra - ståuppkomiker, skådespelare, författare
Kalle Moraeus - musiker, artist, programledare
Clara Henry - youtuber, komiker, programledare
Liza Marklund - författare
Robin Paulsson - komiker, programledare
Nilla Fischer - fotbollsspelare
Herman Geijer - zombieöverlevnadsexpert, Lyssnarnas sommarvärd 2015
Leila Lindholm - kock, programledare, kokboksförfattare
Arkan Asaad - författare, föreläsare, kampsportare
Zara Larsson - sångerska, artist
Markus Näslund - f.d. ishockeyspelare
Annika Norlin - låtskrivare, journalist, psykologstudent
 
 
Har ni lyssnat på sommarpratarna? Är det någon mer person som jag inte får missa att lyssna på?
Alla personer finns att lyssna på HÄR, med eller utan musik.

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Härligt. Nej i år har jag faktiskt inte lyssnat på en enda

2015-09-01 | 08:54:56
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback