Loka Likes Candy

Som så många andra så har även jag velat testa dessa nyheter. Först och främst var det ett måste att testa Persika - den borde ju vara hur god som helst.. Och jag tyckte verkligen att den var det! Smakade som persiko-godisarna och den tog slut på direkten, så den kan jag verkligen tipsa er om! :)

Svamp-vattnet (nej jag hörde det själv, det lät inte så trevligt) köpte jag en gång när jag endast var enormt törstig och för att den råkade finnas just då. Den var helt okej men jag tyckte inte att den smakade något särskilt. Kan kanske vara så att jag inte riktigt kommer ihåg smaken heller då jag inte äter såna där godissvampar så ofta.


Så smaken Persika kommer jag att köpa igen (hoppas att den kommer även i 1,5-litersflaska) men troligtvis inte Rosa Svampar. Nu återstår bara HallonLakrits-skalle att testa! Är lite skeptisk inför den, eftersom att jag inte är något jättefan av lakrits...

Har ni testat Loka Likes Candy? Vad tyckte ni? Och har ni någon favorit?

Kommentarer
Jessica säger:

Tyckte ingen av dom var god alls, blev besviken i år :( tre så goda godisar ju:p

Svar: Nähe va tråkigt, persikan tycker jag var jättegod som sagt :)
Helbraflinga

2015-06-13 | 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback