Är det här jag?

Ja, det här är tydligen jag, om man ska tro en massa tester som jag snubblade över. En del saker stämmer väl in och andra inte, så som det brukar vara med random få-frågs-test helt enkelt ;) Jag tar det med en nypa salt!
 
De första testen handlade om mig och min kropp, här ser ni resultaten:
 
 Tydligen så är min kropp som en 20-årings... Jag tror den är äldre än så ;)
Sen verkar jag både vara som en 23-åring, men uppför mig som en 37-åring... Hmm, jag är ju nästan 23
(fyller 25 till sommaren) och har ofta fått höra att jag beter mig som äldre än vad jag är ;)
 
 Sen kom det lite tester om förhållandet och boende:
Att vi gifter oss vid 76 betyder ju att vi har massor av år att planera inför vårt bröllop. Men 76 är väl lite väl sent, eller vad säger du Älskling? ;)
Filmen Pretty Woman - jag tror jag måste se den (igen?) för att kunna bedömma, vet knappt vad den handlar om om jag ska vara ärlig...
Sen ska vi tydligen bo i en stuga i skogen, i alla fall beserat på vad som passar mig bäst, och tjaa... Kanske inte riktigt så, men en (vilja om en) villa med tomt är väl inte så långt ifrån ;)
 
Sen kom det lite tester om mig och mitt liv, vem jag egentligen är: 
Att jag är aktiv, lekfull och glad är väl något som jag tycker passar in på mig och har gjort under min uppväxt också, men att jag är född till stuntman det vet jag inte riktigt, haha.
Och 96% kvinnlig, det tror jag verkligen inte stämmer in på mig. Bara det att jag inte gillar väskor och skor och inte har koll på filmen Pretty Woman (ovan) tror jag tar bort mer än 4% kvinnligt... ;)
 
Det här var lite roliga tester jag gjorde, mest för att bara se vilka roliga svar jag skulle få :) Vill du också testa dem så finns de HÄR.
 

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia säger:

Haha pretty woman handlar om en prostituerad som blir ihop med en asrik snubbe så jag är rätt säker på att ert förhållande inte är så likt den filmen ;)

2015-03-06 | 21:23:38
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se
Hanna säger:

Vilka roliga tester!

Svar: Ja de var lite småkul :)
Helbraflinga

2015-03-06 | 22:05:32
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se
Karin säger:

Haha vilka roliga test :D måste göra några sen vid tillfälle!
Pretty woman är ju så bra!! :)

2015-03-06 | 22:53:31
Bloggadress: http://tjofftjoff.blogg.se
Camilla säger:

76 år, ja, vad säger man, bättre sent än aldrig?! ;D Apropå stuntman, vi hyrde ut vår lägenhet i Sthlm till en kille som jobbade som det. Det kändes alltid osäkert om vi skulle få in nästa månadshyra ;/ *skratt*

Svar: Ja men precis, det är väl så det är :) Haha oj då, det förstår jag att kändes lite osäkert, stuntman är nog inte det mest ofarliga man kan jobba med om man säger så ;)
Helbraflinga

2015-03-08 | 15:03:52
Bloggadress: http://radhuslivet.blogg.se
Johanna säger:

Haha vilket roligt test! Kul att läsa, men man kan nog inte ta det för allvarligt - du kanske inte behöver räkna alltför starkt med att du inte kommer vara gift innan 76!

2015-03-10 | 18:12:04
Bloggadress: http://johannaarntzen.se/
Mikaela säger:

Alltid kul att göra såna tester :P

2015-03-12 | 09:57:57
Bloggadress: http://orsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback