Påsk på ingång

I veckan har jag hunnit med en del olika grejer, både lite roligare, som AW:n med buffémiddag och musikquiz på jobbet igår (supertrevligt och bra fixat!), och lite tråkigare; som att vara sjuk (igen). Blev plötsligt förkyld på onsdagen och gick därför hem tidigare från jobbet, var hemma på torsdagen och sen tillbaka på jobbet igår igen. Hade utvecklingssamtal, träkurs och AW, inget av det jag borde/ville missa. Nu har jag precis varit och handlat lite smått och gott, bland annat Pollys påskpåse. Komer det ut såna här roliga nyheter måste man ju köpa och testa ;) 
 
Är det någon mer som smakat? Vad tyckte ni om den?
 
Jag tyckte inte att den var så speciell, precis som jag läst på andra bloggar (men det är klart man måste prova ändå ;) ). De chokladiga godisarna (påskmust och påsktoffée) smakar ganska likt de i den vanliga påsen, och de gula (citronmaräng) hade en liten citronsmak som var god. Men alltså ingen påse jag kommer köpa på mig massor av.
 
Hade också planerat in att gå ut på en promenad idag och ta med mig lite påskris in, men jag känner att det inte finns så mycket till ork för det, med min täppta näsa och detta ständiga hostade/nysande. Får blir en annan dag istället, alternativt att köpa ett påskris för en liten peng :)
 

Kommentarer
Tessie säger:

Vilken härlig blogg att ramla in i, tack för titten! :)

Svar: Men tack själv! Såg riktigt härligt ut med er första grillning också :)
Helbraflinga

2015-04-09 | 17:37:56
Bloggadress: http://ragdollie.blogg.se/
Johana Duggin säger:

Mmm polly!

2015-04-10 | 11:07:07
Bloggadress: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback