Så göra vi när vi krossar...

...Hammarby, krossar Hammarby, krossar Hammarby. Så göra vi när vi krossar Hammarby...
 
Den hejaramsan (eller ska man säga vinnarramsan?) hängde kvar i min hjärna väldigt länge i fredags efter att jag och Amanda hade varit på semifinal nr 4 mellan Hammarby och Sandviken ;) Hammarby hade ju inlett semifinalserien med att vinna två matcher på raken och Sandviken har alltså haft "vinna eller försvinna" i resterande matcher. Det var ett jäkla tryck på Zinken i fredags och speciellt i första halvlek var det riktigt bra spel av Sandviken. Kändes riktigt kul att vara där! Tyvärr hade vi en riktigt full gubbe som stod vid oss under hela första halvlek. Han kunde inte ens stå på benen, vilket gjorde att han stod och lutade sig mot oss och några andra om vartannat. Det var knökfullt med folk också, så han kom liksom inte därifrån. I halvtid gick vi dock och sa till en vakt, så de kom och hämtade honom rätt omgående. Skönt för både oss och honom, skulle jag tro. Vi kunde sedan koncentrera oss fullt ut på matchen och se SAIK vinna med 7-1 :)
 
Uppställning, mat (ja, det blev "kolhydratuppladdning" för oss innan matchen ;) ), spel och tack till publiken :)
 
I och med vinsten i fredags blev det ju match igår igen. Sista avgörande semifinalen i Sandviken. Tyvärr var jag ju inte där och såg, men det verkare vara en spännande match det med. Och det bästa var - att Sandviken VANN!! Så nu har vi bokat biljetter och ska gå på finalen nästa helg!! Wiiie :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback