Vårglädje

Tänk att man kan känna sig så lätt i sinnet bara för att det börjar bli ljusare ute.... Det är så skönt! :) Trots att man vaknar kl 6 om dagarna (i morse 5.30) så är det ljust ute och man känner sig pigg. Inte direkt när man vaknar kanske, men i alla fall efter 10 minuter. Jag och A pratatde om det i morse, att det är så skönt! och vi verkar ju inte direkt vara ensamma om det :)
 
Till helgen har vi planerat en heldag med brunch, (förhoppningsvis) shopping, fika och bio på stan, bara jag och A. Det ska bli så mysigt! Hade dock tänkt mig ytterligare en sån här vårdag, men det ser istället ut att bli minusgrader och nederbörd, så kanske till och med snö... Inte riktigt vad jag ville ha nu.
 
Filmen vi ska se är Insurgent - äntligen :D Jag såg ju första filmen, Divergent, för ett tag sedan - och jäklar va bra den var! Men samtidigt som jag verkligen längtar till Insurgent har jag den där känslan av att jag inte vill se filmen. För tänk om jag blir besviken? Men se den ska vi i alla fall, och jag håller verkligen tummarna för att den är bra :) Ett krux bara är att den är i 3D, och jag gillar inte riktigt det. Den fanns dock inte att välja och se i "icke-3D" på SF. Är det någon som vet om det brukar vara så med filmer nu för tiden? Att om de kommer i 3D så går de inte att se utan 3D?
 
 

Kommentarer
Lisen säger:

Det lät som härliga planer det! :)

Jag har en hemresa bokad lördag nästa vecka och då tänkte vi även fira mamma samma dag. Sen är jag hemma till skärtorsdagen veckan efter då vi åker till stugan... Sen kommer jag nog inte hem förrän till sommaren. Men det skulle vara kul att träffa dig!

2015-03-20 | 13:50:45
Bloggadress: http://nouw.com/lisenlundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback