World Downs Syndrom Day

Idag är det World Downs Syndrom Day och för att uppmärksamma detta och att olika är bra, ska man idag bära två olika strumpor. Det började redan igår, just för att arbetsplatser och skolor skulle kunna vara med i uppmärksammandet. Både instagram och facebook översvämmades av bilder på fötter under dagen, vilket är så härligt att se! Och, jag hade faktiskt tänkt hela veckan att jag skulle ha olika strumpor igår på jobbet, men på morgonen glömde jag faktiskt bort det totalt... Idag däremot, ser mina fötter ut såhär:
 
#olikastrumporWDSD2015 #Rockasockorna
 
Tänker framförallt på Liten H idag, på henne, henns mamma och deras familj. De verkar vara en sån underbar familj och jag följer deras blogg varje dag. Hur goa som helst, och jag blir alltid så glad  när jag kommer in på bloggen och får läsa någon av lilla H's kommentarer och ser vad hon har hittat på. Så trots att jag inte känner dem så vet jag att hon är en helt underbar person :) #olikaärbra

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST säger:

Så himla underbar tanke! :)

2015-03-23 | 10:41:59
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback