Underbara vår

Var ute på en härlig vårpromenad idag på förmiddagen. Det är verkligen underbart ute med alla träd och blommor som står i blom nu :) Lätt också att råka knäppa lite kort på vägen...
 
Såg inte att det var myror i blomman mitt på bilden förrän nu på datorn ;)
 
De flesta gräsmattor som är gula för tillfället, är inte prydda av fina gullvivor (utan istället maskrosor) som här vid slottet :)
 
Råkade gå in på en stig som jag aldrig gått på förut - titta vad jag möttes av!! <3
 
Min älsklingsdoft har äntligen slagit ut - Häggen :D
 
När jag kom hem en timme senare blev det en brunch ute på balkongen. Tyvärr började molnen komma just då, så det blev lite småkallt, men det gjorde inte så mycket. Det var mysigt ändå att sitta där och äta och kolla på de fina vita träden utanför oss :)
 
Bananpannkaka med keso, blåbär och kokos. En skål med yoghurt, hemgjord mysli, mullbär och kanel. Och ett glas juice :)
 
Såhär fint är det utanför oss nu, man kan ju inte annat är älska det! <3
 

Kommentarer
Susanna i norska skärgården - tvåbarnsmamma. husbygge. säger:

Visst är det härligt när naturen står i blom! :D

sv; Tusen tack snälla :D Nu känns familjen komplett :D
Hoppas allt står bra till :)

2015-05-17 | 16:38:42
Bloggadress: http://www.fruroeim.com
Johanna säger:

Härliga vårbilder.

2015-05-18 | 09:55:29
Bloggadress: http://bondmoranpaudden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback