Subaru & Spectre

Idag har vi haft en lugn dag, jag och A. Började dagen med gofrukost och framåt lunchtid tog vi bilen och åkte iväg mot Kungens kurva. Innan vi kom dit stannade vi dock på Subaru och tittade och provsatt i några olika bilar, kanske blir en sån framöver. Jag gillade dem ännu mer efter att vi varit där faktiskt :)
 
 
När vi kom till Kungens Kurva gick vi först in på K-rauta för att köpa lite smått och gott, bl.a. en lampa till balkongen (som vi inte har fixat sen vi flyttade in). Efter det blev det surdegstoast och kaffe på coffehouse by george och sen bio. A vill se Spectre så jag följde med ;) haha nej, men jag hade väl inget emot den. Den var rätt bra, men bäst (och snyggast) var nog introt ändå :)
 
 
Nu sitter vi hemma i soffan, lyssnar på musiken från filmen och funderar om det verkligen inte kommer komma några utklädda "bus-eller-godis"-besök till oss. Verkar inte som så, så vi får nog allt godis för oss själva ändå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback