En tidig paketleverans...

...är aldrig fel att få. När man dessutom skulle ha köpt sakerna förra helgen för att kunna sätta upp dem nu till helgen som var, men de var slut i affären. På hemsidan stod det att det skulle ta 2-4 veckor innan vi skulle få hem dem, men när jag sedan fick ett mail efter 3 dagar att det kommit - då blev jag glad! Här är de, våra nya tavellister med nya tavlan på :) Äntligen har jag fått min tunnelbanetavla (även den kom i ett paket för några dagar sedan).
 
Tavellister Exilis Frame från Länna Möbler,
Inramad poster från Kreativitum
 
...och de här fina krukorna med rosor i hittade jag på Ica Maxi, av alla ställen!
 

Kommentarer
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen säger:

Åh, så massa fint! :)

sv: Var underbart :) Jaaa, såå viktig! En dålig frukostbuffé = dåligt hotell, haha ;)

2015-09-08 | 16:49:32
Bloggadress: http://goforfit.se/
Fröken M säger:

älskar Ica maxi för där kan man nästan ALLTID göra oväntade fynd !
Förra veckan köpte jag skor där för knappt inga pengar alls !
Perfekt för en "snålis" som mig ! ;)

2015-09-10 | 21:20:53
Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback