Nya gamla jeans och en hel del tjejsnack

I onsdags träffade jag upp Sandra efter jobbet för AW med mat och tjejsnack. Först innan det blev mat gick vi dock och hämtade ut mina jeans som jag lämnade in veckan innan för att få dragkedjan utbytt. Som ni kanske har läst här så har jag ju haft en väldig otur (för så oförsiktig/klantig kan jag inte säga att jag har varit) med jeans som har gått sönder senaste tiden. Det här var i alla fall ett utav mina skönaste och bäst sittande jeans, så det var riktigt skönt att få dem fixade - mörk tvätt också, såhär lagom till hösten ;)
 
 
Vi gick sedan till La Oliva för att äta tapas. Älskar verkligen deras Croquetas de la casa (husets krokett med kyckling) och den underbara Queso de cabra, miel y nueces (Grillad getost med honung och valnötter). Förutom de två självklara tapas-rätter blev det också Montadito de lomo y pimiento piquillo (Stekt fläskfilé med piquillo paprika och färskbakat bröd) och en "charktallrik". Vi satt där och pratade och hade trevligt i några timmar innan vi började gäspa båda två ;) Tack för en trevlig kväll Sandra, och välbehövligt tjejsnack! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback