Tvillingpodden

I torsdags fick jag för mig att lyssna på Tvillingpodden för första gången och sen, helt plötsligt, hade jag lyssnat på de sex första avsnitten (efter bara några timmar). Och i fredags plöjde jag igenom fem stycken under tiden jag jobbade. Fastnade direkt med andra ord ;) För er som inte vet så handlar den om de som har podden, nämligen Jessica och Angelica Lagergren, som är enäggstvillingar. Men inte bara om dem och tvillingskapet utan även en hel del om deras graviditeter, barn, förhållanden mm.
 
Jättehärlig och lättsam pod, tycker jag såhär långt. Såg att det fanns 40 avsnitt, så jag har ju en del framför mig. Ska jag fortsätta i det här tempot så är jag dock ikapp redan nästa vecka ;)
 
 
 
Jag som inte trodde att jag skulle gilla/ha orken till att lyssna på poddar blandar nu i alla fall Eat this (med Leila Lindholm och Niklas Ekstedt) och Tvillingpodden och har även lyssnat på en massa Sommarpratare. Då och då blir det också något inslag av Tyngre radio, om de råkar ha någon rolig gäst.
 
Vad lyssnar ni på? Ha ni några bra poddar att rekommendera? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback