En sjuk fredag

Äntligen fredag, eller vad brukar man säga.. För mig känns det som vilken dag som helst, eller egentligen helg (eftersom jag inte jobbar) men även vardag eftersom att A inte är hemma. Jag har sysselsatt mig med att titta på tv en stor del utav dagen, även sovit, druckit massor av te, planterat om blommor och hoppats på att jag ska bli piggare till morgondagen, men jag vet inte om det lyckas så bra. Jag är alltså förkyld - hostar, snorar och har ont i halsen.... Hoppas verkligen att jag slipper feber och hosta!
 
Julklappsmuggarna blir flitigt använda!
 
Nu sitter jag mest och väntar på att A ska komma hem - förhoppningsvis har han även med sig lösgodis till mig (som jag skrev och önskade för ett tag sen) hihi ;) Sen ska vi laga egen hamburgare och förhoppningsvis kunna mysa ett tag (framför På spåret?) innan jag somnar :) Vad har ni för planer för kvällen och helgen?
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗 säger:

Åh, hoppas du fått vila under helgen och att du mår bättre nu :) Så himla fin mugg förresten!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Ja men visst är de underbara :)Kram
Helbraflinga

2016-02-01 | 07:11:32
Bloggadress: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Cissi säger:

Krya på dig!

Våra lördagsplaner blev ändrade pga feber (inte hos oss) och flyttade till nästa helg... så då hoppas jag bara att vi är friska *haha* ;)

Tack, det var ett tag sen (rosa text-länk)

2016-02-01 | 13:34:16
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/
Nike - inredning, trender och studentliv säger:

Finaste temuggarna! Har alltid tyckt att den serien är så himla fin :) Hoppas du mår bättre nu!!

Svar: Ja jag med, blev superglad över att få dem i julklapp sen :) Tack så mycket, det gör jag, men förkylningen är seglivad..
Helbraflinga

2016-02-09 | 11:12:26
Bloggadress: http://nouw.com/nikelinds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback