Det blev en flicka!

Den 4 juli kom hon, vår fina lilla Allie :)
  
Här är hon, endast 12 timmar gammal :)
 
Hon föddes kl 02.55 på morgonen, vägde 3900 g och var 51 cm lång.
 
I måndags fyllde hon redan en vecka gammal och den kärlek vi hunnit uppleva hittills är underbar! <3
 
Tänk att den här söta lilla flickan, som jag tycker att är pappa upp i dan, är vår. Att det var hon som låg i min mage i 9 månader för att sedan komma ut till oss precis på den dagen vi räknat oss till - och därmed två dagar innan BF:et från ultraljudet.
 
Vi lever verkligen i en bebisbubbla just nu, och kommer nog att göra det ett tag framöver, men jag ska försöa uppdatera här emellanåt ändå :) Ni ska få se vilka som varit på besök, vilka presenter Allie hittills har fått, hur första promenaderna sett ut mm.
 
Fram till nu har hon hunnit lägga på sig en del i vikt, det syns, för hon växer så att det knakar. Idag la jag även märke till att hennes kinder blivit mycket rundare. Men det är inte konstigt det, hon äter var 3-4 timme och jag har MASSOR med mjölk :O 
 
En förlossningsberättelse ska jag försöka mig på att skriva också, någon gång när jag har tid och ork. Orken är ju inte direkt med mig hela tiden, då jag sover si sådär om nätterna :P

Kommentarer
Embla Sofia - Mamma till Minou säger:

Men åh, vilken liten goding <3

Svar: Hihi tack så mycket! 😊
Helbraflinga

2016-07-13 | 19:29:08
Bloggadress: http://emblasofia.blogg.se
Cissi säger:

GRATTIS och njut, tiden går otroligt foooort <3

Kram

Svar: Stort tack! Jo det har jag förstått, Allie är redan 10 dagar :O <3 kram
Helbraflinga

2016-07-14 | 11:52:16
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/
Bambi säger:

Åh grattis till lillflickan :D

Svar: Tack så mycket! :)
Helbraflinga

2016-07-18 | 18:37:54
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback