Att fylla år

I onsdags, närmare bestämt den 8 juni, var det min tur att fylla år. 26 år har jag nu blivit, är gift, bonusmamma och har första barnet på väg. Känns som att jag har kommit en bit i livet ändå - och jag trivs verkligen bra där jag är! :)
 
Dagen började med att jag fick kliva upp tidigare än vanligt, medan A hade sovmorgon, för att åka iväg på platsbesök. Det blåste och var kallt, och när vi väl var framme på bygget så började det regna också. Det var tur att jag tog med mig regnrocken vi fått från jobbet, det är den enda regnjackan jag har som jag kan knäppa över magen just nu ;) 
 
Födelsedagsfirande på bygget ;)
 
Efter platsbesöket fortsatte jobbdagen som vanligt och på kvällen bjöd A ut mig på restaurang. Han hade bokat bord på tapas-stället Ramblas, där det brukar vara väldigt svårt att få bord - så det var såklart väldigt uppskattat av mig! Jag tog in Baconlindade dadlar, Calamares med citron och aioli och Chorizo på lantbröd med chilicreme. Det blev alkoholfri sangria till och sedan en hasselnötsmousse till efterrätt - riktigt gott var det :) Väl hemma igen så fick jag min present utav A - nya solglasögon! Jag hade gått o funderat på att köpa nya länge, så det blev perfekt! Tack älskling <3
 
Såhär ser de ut - snygga brillor från Chloé
 
Maten på Ramblas = Mums!
 

Kommentarer
Cissi säger:

Grattis i efterskott <3

Svar: Tack så mycket :)
Helbraflinga

2016-06-13 | 10:01:47
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback