En tävling och en VINST!

Jag brukar i princip aldrig vinna något, inte för att jag tävlar särskilt ofta, men ändå. Brukar vara med på lite tävlingar som dyker upp här och där i alla fall, för nån gång måste det ju bli min tur (kan man tycka)... Äntligen har det hänt också - jag har vunnit! Ensam vinnare var jag också, vilket såklart var lite extra kul! :)
 
I vecan fick jag ett sms från Alltförföräldrar att jag hade vunnit en goodiebag i deras tävling och att de skulle skicka den under veckan. Igår fick jag hem en avi och idag var jag alltså och hämtade ut paketet. Det var en massa bra produkter tycker jag, och till skillnad från babyboxarna jag fått/beställt så var alla förpackningar här i normal storlek, alltså i princip inga prover. Men sen var det här en vinst också ;) Det här var i alla fall allt som gömde sig i paketet:
 
Colgate: Tandborste + Tandkräm, BlowPro: Hårspray, Alfons Åberg: Schampo, Balsam och Badskum, Ella's Kitchen: Klämmisar 2 smaker, Castus: 4 paket Fruktstänger, Cloetta: Pollypuffar Sea Salt,
RFSU: Turn Up the Heat, Klick Supreme Glide, Intim Shaving Gel, Intim After Shave, Daily Balance Intimtvål och Avctive Balance-tabletter, Bambino: Haklapp, MAM: Napp Glow-in-the-dark
 
Lego: Duplo,NUXE: Multi-purpose Oil, Face Cleansing and Make-up Removing Gel, Ansiktskräm, Böcker: Lämnad Ensam och Jorden Runt: HAJARNeutral: Sköljmedlel och tvättmedel, Palmolive: Duschtvål, Medela: Purelansalva (typiskt att jag precis köpte en tub sån), Övrigt: Parfym "Lady Million" och Bio-Oil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback