En ny bekantskap

Idag är det juli - första dagen i månaden som vår bebis ska födas i. Det betyder också att det är säkert att det blir en julibebis nu, för om max 20 dagar är bebis här hos oss :D <3 Nu börjar jag bli riktigt nervös!!
 
 
Under tiden (under tiden för vadå, jo medan jag sitter här och är nervös) tänkte jag berätta om en dag förra veckan. Jag träffade då en tjej som också bor här i Tyresö, är gravid och ska föda nu i juli (troligtvis i helgen - superspännande!). Vi "hittade varandra" via en mammagrupp på facebook och bestämde oss för att träffas en gång innan bebisarna är här, efter att jag gått hem från jobbet. Sagt och gjort. Vi möttes upp i Tyresö centrum och satte oss på det nya fiket Spis & Vin Bistro Café i botten utav Tyresö View. Vi beställde en varsin fika och satt och pratade där i solen/blåsten. Rätt som det var hade vi suttit och pratat i 2,5 timme och vi båda hade bränt oss i solen ! Vi hade nog helt enkelt lätt för att prata med varandra :) Var jättekul att ses, och jag hoppas det blir mer utav den saken när våra bebisar är här! Passar ju perfekt med barnvagnspromenader ute vid oss, en riktig jäkla backe mellan oss är det också, så det blir bra träning ;) haha. Stort lycka till Isabel, när det är dags!
 

Kommentarer
Lisen säger:

Så himlans spännande ju! Jag håller tummarna för dig varje dag! :)

Kram <3

Svar: Ja det är det verkligen!! Ååå, men tack så mycket <3
Kram
Helbraflinga

2016-07-03 | 10:53:27
Bloggadress: http://nouw.com/lisenlundgren
Cissi säger:

Vad roligt!
Alltid kul att träffa nya människor och ha någon att hänga med när ni blir mammalediga :)

Svar: Ja men verkligen :) Ja precis, det kommer nog bli rätt ensamt annars, om man inte har någon att umgås med.
Helbraflinga

2016-07-04 | 13:44:49
Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/
Bambi säger:

Åh! Det låter underbart att träffa en ny bekantskap på det sättet och att ni klickade så bra liksom :)

Svar: Ja men verkligen, det är jättekul! :)
Helbraflinga

2016-07-10 | 19:21:30
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback