Första besöken och presenter

 

Det kändes knappt som att vi hann komma hem innan det första blombudet kom. Vi kom ju hem på tisdagen och på onsdagen kom det här från Sandra :) en superfin kreaktion och jättegoda praliner, jag som normalt sett är väldigt kinkig med såna.

 


Någon dag senare ringde ett nytt blombud, den här gången var det en bukett och en nalle från mina kollegor :) Det såg ut såhär:
 
 

På lördagen var det dags för första besöket här hemma, då kom min mamma och mina systrar ner och hälsade på. Alla var helt lyriska över lilla Allie och de kunde varken hålla händer eller telefoner borta från henne ;) När de var här blev det två barnvagnspromenader, den ena ner till nya badet i Strand medan det åskade och så småningom även började regna. Vi fick med andra ord inviga regnskyddet till vagnen då också! Den andra promenaden, dagen efter, var bort mot Alby och sedan slottet, i strålande sol. Alla slogs om vem som skulle dra vagnen, men här lät jag faktiskt dem göra det mesta delen utav promenaden, när de ändå är här liksom ;) Annars spelade vi spel - Ticket to Ride - och mös med lillan. Utan mormor, morfar och mostrarna fick Allie bland annat det här:

Jeans (Baby denim - så gulligt!), en "bomberjacka" och en body från Polarn och Pyret :) Hon fick även en jeansklänning och en till body.
 

På måndagen var det dags för nästa besök. Framåt eftermiddagen/kvällen kom svärmor med sambo hit, åt myste med lillan och gav henne det här fina babygymmet (Spöket Laban):

...som man också kan sova i ;)
 

Igår ringde ytterligare ett blombud, de ska tydligen komma idag. Får se vad det är ifrån :) Det låg även ett paket i postlådan när vi kom hem igår - från min faster med man. Allie säger tusen tack för det här fina setet med body och klänning från Newbie:

 

 

Kommentarer
Cissi säger:

Vad härligt och vilket gulligt namn!

Svar: Tack så mycket Cissi! :)
Helbraflinga

2016-07-15 | 15:47:51
Bloggadress: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback