Pappersbröllop

Idag är det den 14 maj, vilket betyder att det är vår bröllopsdag. Jag tänkte att jag skulle köpa en liten present till A, och då i papper. Har funderat och funderat, fram och tillbaka, till slut bestämde jag mig för en bok från Eat Sweden. Det är en bok med utvalda restauranger runt om i Stockholm (finns fler versioner) där man får rabatt när man äter. Kan vara att man får en huvudrätt på köpet, att man får 250 kr i rabatt eller något annat erbjudande. Det här kändes som en perfekt present, och jag hoppas såklart att han tar med mig på några middagar ;) På så vis får vi glädje utav boken båda två + att det kanske faktiskt blir av att vi går ut och äter nån gång :)
 
 
Det blev ett glas champagne innan maten, och nu ska jag kolla om min fina man vill sätta sig och kolla igenom lite "Förslag till dejter"-lappar från bröllopet (vi har ju massor) - de är ju faktiskt också i papper ;)
 
Jag älskar dig A <3

Kommentarer
Angelica Wåhlin säger:

Men åh, vilken fin & rolig present!

Svar: Tack, jag gillade den själv också :)
Helbraflinga

2018-05-15 | 11:56:20
Bloggadress: http://angelicawahlin.se/
Camilla Persson säger:

Vilka fina blommor! ☺️

Svar: Tack :)
Helbraflinga

2018-05-15 | 19:33:18
Bloggadress: http://xamiilla.blo.gg/
Fröken M säger:

Lite för sent, men STORT grattis på bröllopsdagen !!
Vackra blommor, pion är min favorit :)

Svar: Tack så mycket!! :) Ja de är verkligen fina, dock verkar de inte vilja slå ut... Får kanske ha lite is i magen :)
Helbraflinga

2018-05-17 | 20:39:47
Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback