Ny postlåda

Ojoj vad det händer saker nu hela tiden, men det är jäkligt kul och jag längtar!! :) Vill att tiden ska spola på snabbt nu, samtidigt som det är väldigt mycket att se fram emot under hela sommaren. Är lite kulven över om jag vill att tiden ska gå snabbt eller inte. Det första halvåret av det här året har ju redan gått så sjukt snabbt, så det är nog bäst att sommaren saktar ner lite ändå ;) Meeen, i slutet av sommaren får jag en ny postlåda... Även A kommer att få en ny postlåda - och det bästa av allt är att det är samma postlåda, hihi :D vi skrev på kontraktet i onsdags och kommer alltså att flytta ihop i augusti. Jag vet att många tycker att det har gått fort och att det är tidigt, men för oss känns det inget annat än helt rätt :) De nya sakerna till det nya hemmet har börjat staplas i kassar som bara står och väntar på att hösten ska börja... Ååå så spännande det här kommer bli!

Kontraktskrivandet firades med lite champagne.. ;)

Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 säger:

Så glad för din skull vännen!! :) <3

2013-06-19 | 21:48:41
Bloggadress: http://sarahclasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback